Svarstjänst

8 mars, 2011 | Författare: kalitele | Posted in Näringsliv

Pröva nytt för att utveckla!
Är du trött på en konstant ringande telefon? Orkar du inte prata med alla eftersom det tar upp hela dagen för dig? Måste du stänga av mobilen när du kommer hem för att folk inte slutar ringa dig? Har du lust att slänga telefonen i väggen varje gång du har avslutat ett samtal?

Det finns en enkel och bra lösning. Telefonpassning är som en telefonsvarare. En telefonsvarare med en verklig röst och en telefonsvarare som man kan prata med och inte bara någon datagjord röst.

Allt sker på ett callcenter. En kund ringer till dig, och den kopplas vidare till outsourcing telefonisten, som pratar med den och frågar vart den vill, och sedan skickar telefonisten vidare personen som ringde till en telefon på ditt kontor. Se det som en växeltelefonist, om du så vill. Eller, om du inte kan svara eller är sjuk, kopplas det vidare till telefonisten igen, och hon tar ett meddelande.

Denna telefonisttjänst gör att du slipper svara i telefon för onödiga samtal, eller för felringningar eller telefonförsäljare. Du får då mer tid över för att arbeta, och att utveckla ditt företag. Med ett mer utvecklat företag kan du göra ett större företag och tjäna mer pengar.

Kalixtele är ett företag som erbjuder telefonpassning och växel på distans. Deras företag erbjuder billiga och bra tjänster på distans.

Det finns olika sorters telefontjänster i detta slag för att du ska hitta en som passar ditt företag och din plånbok perfekt. Du kan även bestämma längden på telefonpassningen, och även bestämma vilka tider det ska vara för tillåtet för dina kunder att nå dig eller lämna meddelande.
Så vare sig du har ett litet företag eller stort företag kanske telefonpassning är något för dig. Vem vet innan du prövat?

Mer info om svarstjänst klicka här.

Författare: kalitele

This author has published 2 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.